Dołącz do nas

Specjalista ds. kluczowych klientów

W związku z rozwojem firmy poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko: Specjalisty ds. kluczowych klientów

Do Twoich zadań będzie należało:

  • sprzedaż i promowanie oferty Polskiego Funduszu Poręczeń Kredytowych,
  • budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z partnerami,
  • obsługę klientów zgodnie ze standardami Polskiego Funduszu Poręczeń Kredytowych,
  • analiza potrzeb rynku,
  • koordynacja projektów w obrębie posiadanego portfela klientów,
  • spotkania z klientami,
  • prezentacja oferty produktowej,
  • budowanie wizerunku firmy.

Od Kandydata oczekujemy:

  • Doświadczenie w sprzedaży B2B produktów finansowych,
  • Silne nastawienie na realizację celów,
  • Nieszablonowe podejście do rozwiązywania trudnych sytuacji,
  • Samodzielność i kreatywność w rozwoju biznesu,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Dyspozycyjność, inicjatywa, zaangażowanie.

Ze swojej strony możemy zagwarantować:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • oparte na prowizji uzależnionej od Twojego zaangażowania,
  • Pracę w młodym i dynamicznym zespole,
  • otwartym na wymianę doświadczeń i ciągłe doskonalenie kompetencji sprzedażowych,
  • Prywatną opieka medyczna
  • Współpracę  z najlepszymi specjalistami na rynku

Zainteresowanych Kandydatów prosimy o przesłanie CV w poniższym formularzu. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami. Proszę uwzględnić w dokumentach rekrutacyjnych klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.).”

Analityk finansowy

W związku z szybkim rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko: Analityk finansowy

Obowiązki:

  • analiza wniosków kredytowych / poręczeniowych pod kątem ryzyka
  • analiza zabezpieczeń i sytuacji ekonomiczno-finansowej kredytobiorców
  • analiza wartości zabezpieczeń (wycena nieruchomości)
  • Podejmowanie decyzji w zakresie transakcji kredytowych
  • rejestrowanie i administrowanie procesem decyzyjnym dotyczącym udzielanych poręczeń, w tym przygotowywanie raportu oraz rekomendacji na potrzeby Zarządu

​ Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne),
  • doświadczenie w zakresie oceny sytuacji finansowej podmiotów detalicznych i firmowych
  • wiedza z zakresu analizy finansowej,
  • wiedza z zakresu prawnych zabezpieczeń zobowiązań, oceny opłacalności przedsięwzięć inwestycyjnych,
  • wiedza z zakresu prawa bankowego oraz produktów kredytowych
  • Praktyczna znajomość MS Office
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, otwartość
  • wysoka kultura osobista

​ Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • pracę w szybko rozwijającej się firmie
  • pakiet prywatnej opieki medycznej
  • możliwość zdobycia doświadczenia w różnych obszarach zawodowych
  • przyjazne środowisko pracy, w młodym zespole ​

Zainteresowanych Kandydatów prosimy o przesłanie CV w poniższym formularzu. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami. Proszę uwzględnić w dokumentach rekrutacyjnych klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.).”

Samodzielny/a Księgowy/a – Specjalista ds. Kadr i Płac

W związku z rozwojem firmy poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko: Samodzielny/a Księgowy/a – Specjalista ds. Kadr i Płac

Obowiązki:

  • Obsługa księgowo-kadrowa firmy
  • Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości
  • Dekretacja i księgowanie wszystkich dokumentów księgowych
  • sporządzanie deklaracji dla US i ZUS
  • sporządzanie deklaracji na podatki od nieruchomości
  • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych
  • kontakty z instytucjami skarbowymi i ZUS
  • Prowadzenie akt osobowych pracowników, dbanie o ich poprawność oraz aktualność
  • Przygotowywanie i rozliczanie umów o pracę, umów cywilno – prawnych oraz pełnej dokumentacji związanej z zatrudnieniem
  • Zgłaszanie pracowników do ZUS oraz dokonywanie zmian w tym zakresie
  • Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządu

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne i finansowe)
  • Min. 3 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku, związanym z odpowiedzialnością za prowadzenie pełnej księgowości oraz kadr
  • Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz obowiązujących przepisów podatkowych, umiejętność stosowania ich w praktyce
  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy i przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz regulacji podatkowych
  • Praktyczna znajomość MS Office
  • komunikatywność, umiejętność współpracy w zespole, otwartość
  • wysoka kultura osobista

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • pracę w szybko rozwijającej się firmie
  • pakiet prywatnej opieki medycznej
  • możliwość zdobycia doświadczenia na różnych obszarach zawodowych
  • przyjazne środowisko pracy, w młodym zespole
  • Zainteresowanych Kandydatów prosimy o przesłanie CV w poniższym formularzu.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami. Proszę uwzględnić w dokumentach rekrutacyjnych klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.).”

Asystent / Asystentka Biura

W związku z rozwojem firmy poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko: Asystent / Asystentka Biura

Do Twoich zadań będzie należało:

  • bieżąca obsługa recepcji
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
  • rejestracja i archiwizacja dokumentów
  • koordynowanie obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • ścisła współpraca z innymi Działami Spółki

Od kandydata oczekujemy:

  • minimum rok doświadczenie na podobnym stanowisku
  • dobra znajomość pakietu MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • wysoka kultura osobista
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • dyspozycyjność, inicjatywa, zaangażowanie

Ze swojej strony możemy zagwarantować:

  • biuro w dzielnicy Mokotów
  • pracę w młodym i dynamicznym zespole od poniedziałku do piątku
  • wynagrodzenie podstawowe oraz dodatkowe premie uznaniowe
  • prywatną opieka medyczna
  • możliwość rozwoju w strukturach firmy zgodnie z preferencjami i zainteresowaniami
  • współpracę z najlepszymi specjalistami na rynku

Zainteresowanych Kandydatów prosimy o przesłanie CV.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami. Proszę uwzględnić w dokumentach rekrutacyjnych klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.).”

Nie znalazłeś oferty dla siebie?

Nic straconego! Wyślij nam swoje CV, napisz kilka słów o sobie. Jeśli chcesz, dołącz dodatkowe dokumenty (jak referencje, portfolio, itd.). Być może okaże się, że szukamy takich osób jak TY, ale nie otworzyliśmy jeszcze procesu rekrutacji.


Max rozmiar pliku 4(MB)

Wysyłając formularz, informujecie Państwo,
że zapoznaliście się z treścią regulaminu i polityki prywatności.